Assalamualaikum w.b.t


Alhamdulillah bersua lagi kita pada hari ini...kami doakan anda semua berada dalam keadaan sihat dan ceria selalu :-)


Hari ni ade berita baik sebenarnya...kami nak war-warkan di sini tentang PROMOSI pembelian benang sulam pada harga borong....

Untuk pengetahuan semua..PROMOSI ini sedang berlangsung dan kami dah muatnaik PAGEs  http://facebook.com/DsuefiaCollection


PROMOSI hebat ini berlangsung berdasarkan stok yang kami buka untuk promosi..so tiada dimaklumkan tarikh tutupnya...hanya bergantung pada stok sahaja...habis stok dikira TAMATlah PROMOSI ini :-)

So jangan buang masa lagi...1st come 1st serve...n BOOKING ARE AVAILABLE yea :-)

Benang yang kami bekalkan adalah daripada jenama VENICE....walaupun kami juga adalah pengguna yang baru menggunakan benang ini..alhamdulillah hasinya sangat2 memuaskan hati.... We @LL FaLL in LoVe... VeNiCe !!!!!

 Inilaa rupanya benang yang kami PROMOSIkan sekarang....Embroidery Thread VENICE :-)


Stok benang yang kami buka untuk PROMOSI....

Seketul bersamaan 25g...sama juga seperti benang Dolphin dan juga Senorita...

Ini hasil sulaman daripada benang sulan Venice....kami gunakan 100% benang Venice...sangat teruja kerana benangnya sangat berkualiti...hanya sekali putus shj kami menyulam hasil yang tertera di atas :-)

Walaupun kami menggunakan pelbagai jenis benang seperti Dolphin, Senorita, Carnation, Coats, Madeira dan lain-lain...tapi yang pastinya kami amat tertarik dengan benang Venice ini...tidak salah laa kami memborong benang ini dan kami ingin berkongsi dengan kawan-kawan semua :-) Semoga anda juga mendapat manfaatnya...InsyaALLAH :-)

(-: H@PPY SeWiNG @nD Cr@fTiNG :-)

0 comments: